Bavimo se izradom unikatih ECU remap rešenja za sve vrste motornih vozila.
Naš osnovni sistem rada jeste da za svaki automobil treba uraditi poseban remap. Za pojedine modele automobila postoje slične mape ali mi se ipak opredeljujemo da svaki automobil posmatramo kao unikat i tako mu i pristupamo. Na taj način smo sigurni da smo svakom automobilu pružili maksimalni kvalitet usluge. Da bismo to sve obezbedili, sarađujemo sa profesionalnim timom iz Velike Britanije koji se ovim poslom bavi već dugi niz godina.
Na našu uslugu mi dajemo i garanciju pa ako u nekom slučaju niste zadovoljani, možete uvek da doći kod nas, a mi ćemo vratiti fabrički fajl u Vaš automobil.
Takođe, nudimo i ažuriranje postojećeg fabričkog softvera na noviju verziju. Pošto radimo sa originalnim alatom, imamo mogućnost da pristupimo direktno fabričkim mapama, pa ćemo tako ovo ažuriranje odraditi sa fajlom koji dolazi direktno iz fabrike. Moramo naglasiti da ova opcija ipak nije dostupna za sve vrste automobila. U slučaju da ste zainteresovani za ovu uslugu kontaktirajte nas pa ćemo proveriti dostupnost za Vaš automobil.
Chiptuning je najbrži, najjednostavniji, najsigurniji i naravno najjeftiniji postupak kojim možete vašem ljubimcu podariti dodatnu snagu. Turbo motori (dizeli i benzinci) imaju najveći stepen poboljšanja performansi. On otprilke iznosi 25%, dok obični atmosferski motori imaju oko 10%. Trajanje postupka zavisi od kontrolne jedinice (ECU) i može trajati od 45 min do 1,5h. Što se tiče sigurnosti ovog postupka, možemo garantovati da se programiranje izvodi sa visoko profesionalnom i originalnom opremom kako u EPROM varijanti tako i u OBD i BDM postupku. Danas svako motorno vozilo koristi motorni kompjuter (ECU) za upravljanje, pokretanje, rad i zaštitu motora. Podaci u ovom kompjuteru su obično ubačeni u čip koji se zove EPROM (to može biti flash ili MCU), a program koji se nalazi u njemu (firmware) je zapravo set instrukcija koji kontroliše rad motora. Ove instrukcije omogućavaju kompjuteru (ECU) prilagođavanje rada motora zavisno od podataka iz raznih ulaznih senzora. Podaci su smešteni u tabelama (mapama) koje upravljaju ubrizgavanjem goriva, ograničavaju broj obrtaja motora, kontrolišu pritisak u turbo kompresoru, regulišu ugao paljenja, itd. Menjajući ove vrednosti „mapiranjem“ u dozvoljenim granicama, mi Vam možemo povećati performanse vozila bez narušavanja pouzdanosti i izdržljivosti Vašeg vozila.
Neki modeli( otprilke do 1998 ) imaju EPROM memorijsko kolo u svom ECUu.To kolo se fizički mora zamijeniti sa novim(poboljšanim) EPROMom što znači da se ECU mora rastaviti.Nakon toga vama ostaje orginalni EPROM.
OBD je postupak gde nema rastavljanja ECUa. Upisivanje se vrši preko kablova koji se prikljucuju na OBD konektor koji posjeduje većina auta od 1998 god. Preko laptopa se podatci upisuju u ECU.
Neki motori (2003/04) moraju da se rade preko BDM koji se nalazi u samom ECU. To znači da raćunar mora da se izvadi iz automobila. Čitanje i pisanje je moguće samo ovim postupkom. Bez obzira što računar mora da se otvori, ovaj postupak je bezbedan ukoliko se izvede sa kvalitetnom opremom kakvu mi posedujemo.
Za ovo postoji više razloga. Automobil koji fabrika prodaje mora biti testiran na sve moguće geografske i meteorološke uslove. To u stvari znači da fabrici nije bitno hoće li se auto voziti na Tibetu gde je velika nadmorska visina, na Aljasci gde su izrazito niske temperature ili možda čak u Sahari gde su izrazito visoke temperature. Automobil je testiran tako da može da radi na svim nadmorskim visinama kao i na svim temparaturama vazduha bez obzira na vlažnosti i pritisak. Da bi to omogućili, oni rade optimizaciju software-a, a ne maximizaciju. Fabrika uzima postotak snage da bi dobili apsolutnu sigurnost u radu motora pod svim uslovima. Još jedan od razloga je ECO norma koja se mora poštovati. Kad je motor nov, chiptuning ne remeti količinu štetnih materija u izduvnim gasovima, međutim kako motor stari pojavljuju se problemi sa štetnim materijama. Da bi fabrika produžila upotrebljivost u sklopu ECO normi, radi opet optimizaciju i time motor duže ostaje u granicama koje su propisane za ECO standard.
Kao i sve firme širom sveta, ne dajemo garanciju na motor. Razlog za to je nemogućnost da se proceni stanje motora pre čipovanja. Garancija se može dati samo uz odgovarajuću doplatu i slanje automobila u poseban servis gde se mora izvršiti procena samog stanja motora. Ove stvari su neophode da ne bi došlo do zloupotrebe. Uzmimo pretpostavku da neko hoće da uradi čipovanje na motoru koji je na samom "kraju" i plati čip određenu sumu novca. Dobiće garanciju na motor i posle toga namerno će isforsirati motor pa će tako za cenu čipaovanja dobiti generalni popravak motora. Složićete se da bi takvu praksu na našim prostorima praktikovao veliki broj ljudi. Iz tog razloga, verujemo da Vam je jasno zašto moramo da radimo na ovaj način. Mi možemo dati garanciju samo na naš rad, odnosno samo na čipovanje. Svi problemi koji se jave u toj oblasti biće otklonjeni samo pod uslovom da niko nije dirao ECU osim nas, kao i da nije prošlo više od 2 godine od čipovanja automobila.
Dajemo razne popuste na osnovnu cenu za odabrani model automobila. Zavisno od modela varira i popust koji može biti i do 30%. Takođe, postoji i mogućnost da mi dođemo kod vas u grad, ako nađete dovoljan broj zainteresovanih osoba koje žele da odrade čipovanje.
Softverski servis navigacija obuhvata otključavanje navigacionih uređaja, reprogramiranje originalnog navigacionog softvera, instalacija i ažuriranje najnovijih navigacionih GPS mapa, fleširanje i oporavak originalnog fabričkog firmwera odnosno osnovnog operativnog sistema navigacionog uređaja. Softverski servis navigacija se obavlja na portabl GPS navigacijama, fabričkim auto navigacijama i android smartfonovima i tabletima.
Savremena tehnologija je poboljšala naša vozila i promenila način na koji komuniciramo s njima. Za kvalitetnu komunikaciju sa našim automobilima potreba je napredna oprema da bismo razumeli njihove potrebe. Mi za to koristimo evolutivni dijagnostički alat - OBDeleven. Uređaj koji nam omogućava lako povezivanje sa automobilom, nadgledanje svih sistema i aktiviranje različitih karakteristika komfora.
U prethodnom periodu smo ostvarili mnoge uspehe i možemo da se pohvalimo velikim brojem zadovoljnih klijenata.
Ukoliko imate bilo koje pitanje, slobodno nas pozovite ili nam
pošaljite email. Mi ćemo Vam vrlo rado razjasniti sve nedoumice i odgovoriti na sva Vaša pitanja.